پخش زنده

برندگان بخش سمپوزیوم ۱۴۰۲

در این بخش از ۵ مقاله برگزیده زیر تقدیر شد:
 

مقاله نوشته شده توسط: لیلا کاشانی وحید،آذین سلیمی، هادی مرادی، آرش فندرسکی و پریان ناصرنیا با عنوان:

Designing and Studying the Effectiveness of a Computer Musical Cognitive game “Musicobo” on Executive Functions of Children with High and Moderate Autism Spectrum Disorder


مقاله نوشته شده توسط:علی ثروت و حسام ساکیان محمدی با عنوان:

 Immersive Game Worlds: Using Deep Reinforcement Learning for Lifelike NPCs


مقاله نوشته شده توسط: سیدسینا معصومی، مرضیه مباشرامینی، محمدحسین اصغرپور با عنوان:

Analyzing Behavioral Patterns in the Serious Game ‘Twelve Minutes’: Insights from Iranian YouTubers


مقاله نوشته شده توسط: مرضیه باقری و مریم لوشانی با عنوان:

7.A Novel Framework for Developing Serious Games to Improve Inhibitory Control for Obesity Management


مقاله نوشته شده توسط: جواد راستی و یزدان قنواتی با عنوان:

8.Behneshan: An Educational Video Game Utilizing Image Processing and Machine Learning Techniques to Teach Persian Sign Language to Deaf Children


جوایز بخش شفاهی سمپوزیوم ۱۴۰۲
 

رتبه اول و مقاله برتر سال به لیلا کاشانی وحید،آذین سلیمی، هادی مرادی، آرش فندرسکی و پریان ناصرنیا برای مقاله اثربخشی بازی «موزیکوبو» برکودکان اوتیسم با عنوان:
 

Designing and Studying the Effectiveness of a Computer Musical Cognitive game “Musicobo” on Executive Functions of Children with High and Moderate Autism Spectrum Disorder


رتبه دوم این بخش برای مقاله نوشته شده توسط مشهید شهیدی و ریحانه رفیع‌زاده با موضوع تجاری‌سازی بازی‌های جدی با عنوان:
 

Analyzing the challenges of commercializing serious games in the field of health (a case study of games submitted in 2017-2022 in the serious games festival: SEGAP)


رتبه سوم برای مقاله‌ای با موضوع تقویت یادگیری نوشته شده توسط علی ثروت و حسام ساکیان با عنوان:
 

 Immersive Game Worlds: Using Deep Reinforcement Learning for Lifelike NPCs